untuk orang yang mahu kahwin --->> kahwin!

Untuk keluarga bahagia --->> family!

Untuk kawan-kawan yang gemar bergambar ---->>friends!

Untuk pasang-pasangan ----->couple!

untuk orang yang gemar membaca --->>akukopi!





Thursday, December 9, 2010

siapa nak kahwin 25 disember ni?

banyak orang email aku tanya free tak 25 disember, malangnya aku sudah dibook. jadi terpaksa ditolak.

Secara tiba-tiba orang yang book itu cancel atas sebab yang tak dapat dielakkan.

Jadi, sesiapa yang mahu book aku,

aku free 25 disember ni untuk majlis perkahwinan sahaja.

siapa2 nak, sila email aku di

akukopikausiapa(at)gmail.com

terima kasih.

0 comments:

Followers

About This Blog

seabrang tempahan : akukopikausiapa@gmail.com

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP